Cosul meu:0produse
0.00 LEI
Total Comanda
0.00
FINALIZEAZA COMANDA
Photosetup Contact rapid: 021-411.65.30, intre orele 9 - 17:30 in cursul saptamanii
CATEGORII DE PRODUSE
SPECIAL



Plati online securizate prin EuPlatesc.ro
Dealer Autorizat Manfrotto

PROCEDURA PENTRU SERVICE SI GARANTII

Politica de Garantie

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de garantia legala de conformitate, specifica legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Procedura pentru Service si Garantii

Documentele necesare pentru acordarea garantiei pentru produsele achizitionate:
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
• copia facturii care atesta dovada achizitiei (dupa caz, certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura)
• produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
• documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
• descrierea detaliata a defectului produsului
• datele de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei
In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, S.C.Simus Trading S.R.L. nu poate asigura service-ul gratuit.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, clientului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.

Produsele care nu sunt conforme cu specificatiile lor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate

 Vanzatorul poate inlocui produsul cu altul identic in cazul in care produsul livrat este lipsit de conformitate sau, in cazul acceptarii de catre Cumparator, cu un alt produs. In cazul in care suma produsului inlocuit nu corespunde cu suma achitata de catre Cumparator, acesta va achita diferenta de plata rezultata din suma produslui achitat si suma produsului nou inlocuit. 
In cazul in care Cumparatorul nu doreste inlocuirea, Vanzatorul va restitui suma achitata.
In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de Simus Trading Srl.

Garantia nu acopera:
• cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
• orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
• intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
• defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
• garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
• garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului

Procedura pentru reparatia produselor in garantie:

Pentru repatiile produselor aflate in garantie, clientul intelge ca trebuie sa:


• informeze vanzatorul in scris (e-mail) despre problema aparuta
• trimita copie doveditoare de achizitie a produsului (factura)
• la nevoie, trimite fotografie detaliata cu defectiunea produsului insotita de seria produsului
• la nevoie, in cazul in care nu se poate remedia defectiunea la distanta, clientul trimite produsul la sediul Simus Trading, suportand costurile de transport ale produsului
•in conditiile in care se impune inlocuirea totala a prodului defect aflat in garantie, cu un altul, iar acesta nu mai este disponibil la producator (produs scos din fabricatie), fie se va inlocui cu alt produs similar din seria/categoria respectiva, fie se va inlocui cu un produs cu functionalitati diferite, de comun acord cu Cumparatorul. In cazul in care pretul produsului inlocuit depaseste valoarea produsului de inlocuit, Cumparatorul, de comun acord, va achita  doar diferenta de pret rezultata dintre produsul de-nlocuit si produsul inlocuit.
• pentru situatiile care nu se regasesc mai sus, sa urmeze procedurile solitate de catre Departamentul de Service , pentru solutionarea problemei.


Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie, clientul:
• ne informeaza in scris (e-mail) despre problema aparuta
• produsele care vor fi expediate catre SC Simus Trading SRL, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon) si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
• dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezinta piese de schimb, manopera si eventual constatare

Mai jos aveti Politica de acordare a garantiilor pentru:

In eventualitatea unor defecte survenite atat pe perioada garantiei cat si dupa expirarea acesteia, compania noastra va acorda tot spijinul necesar rezolvarii potentialelor probleme, incercand tot posibilul pentru rezolvarea acestora pe cale amiabila.

Tipul de material si Modul de intretinere si curatare al gentilor foto:

SC Simus Trading SRL isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de procedura mentionate mai sus, fara o instiintare prealabila.

Up
Viziteaza magazinul Photosetup.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert
Plati online prin EuPlatesc.ro