Cosul meu:0produse
0.00 LEI
Total Comanda
0.00
FINALIZEAZA COMANDA
Photosetup Contact rapid: 021-411.65.30, intre orele 9 - 17:30 in cursul saptamanii
CATEGORII DE PRODUSE
SPECIAL



Plati online securizate prin EuPlatesc.ro
Dealer Autorizat Manfrotto

OPEN JOBS

Te vrem in echipa!
Ne dezvoltam continuu si de aceea, dorim sa ne marim echipa.

Daca iti place fotografia, ai o buna comunicare, ai experienta in vanzari si lucrul cu clientii, esti atent la detalii si vrei sa te implici serios in aceata activitate, asteptam C.V.-ul tau!

 

Pozitii disponibile:

1. Consultant Vanzari Video (echipamente video profesionale: camere si accesorii)

Descriere job:
Prezinta echipamentele video, clientilor;
Sustine prezentari de produse in cadrul diferitelor evenimente organizate de parteneri;
Ofera consultanta clientilor pentru alegerea echipamentului adecvat;
Asigura acuratetea informatiilor referitoare la produsele video, in site.

Cerinte candidat:
O buna intelegere a echipamentelor necesare in productia video:
Experienta in activitati de marketing si vanzari;
Abilitati tehnice;
Studii superioare sau student;
Abilitati superioare de comunicare;
Abilitatea de a coordona simultan mai multe proiecte;
Capacitatea de analiza si sinteza;
Persoana creativa, logica, cu mult entuziasm si initiativa, cu adaptabilitate crescuta la schimbari, personalitate deschisa;
Dorinta de perfectionare in domeniul video, broadcast;
Cunostinte de limba engleza solide reprezinta un avantaj.

Oferta (bonusuri, beneficii)
Pachet salarial motivant, corelat cu performantele obtinute.
Posibilitatea de dezvoltare intr-un mediu de lucru dinamic si profesional in domeniul foto/video  ;
Alte beneficii care vor fi stabilite ulterior, inclusiv posibilitatea de a utiliza echipamente video de top, in proiectele personale.

 

2. Consultant Vanzari Foto (echipamente foto profesionale: camere si accesorii)

Descriere job:
Prezinta echipamentele foto, clientilor;
Sustine prezentari de produse la diferite evenimente organizate de parteneri;
Ofera consultanta clientilor pentru alegerea echipamentului adecvat;
Responsabil cu acuratetea informatiilor referitoare la produse, pe site-ul www.photosetup.ro

Cerinte candidat:
O buna intelegere a echipamentelor foto;
Experienta in activitati de marketing si vanzari;
Abilitati si capacitate de intelegere a informatiilor tehnice;
Studii superioare sau student;
Abilitati superioare de comunicare;
Abilitatea de a coordona simultan mai multe proiecte;
Capacitatea de analiza si sinteza;
Persoana creativa, logica, cu mult entuziasm si initiativa, cu adaptabilitate crescuta la schimbari, personalitate deschisa;
Dorinta de perfectionare in domeniul foto/video;
Cunostinte de limba engleza solide reprezinta un avantaj.

Oferta (bonusuri, beneficii)
Pachet salarial motivant, corelat cu performantele obtinute.
Posibilitatea de dezvoltare intr-un mediu de lucru dinamic si profesional in domeniul foto/video  ;
Alte beneficii care vor fi stabilite ulterior, inclusiv posibilitatea de a utiliza echipamente foto de top, in proiectele personale.

 

3. CONTABIL JUNIOR

 

Descrierea jobului:

  • Inregistrarea documentelor primare in programul de contabilitate: facturi de intrare si de iesire, operatiuni de incasari si plati, extrase de banca, registru de casa, evidenta si procesarea deconturilor de cheltuieli si a altor situatii financiar-contabile;
  • Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;
  • Incadrarea corecta a facturilor pe venituri si cheltuieli;
  • Verifica situatia clientilor: facturi neincasate, alocari de discount-uri, retururi;
  • Tine evidenta stocurilor, intocmirea si verificarea stocurilor de marfa impreuna cu gestionarul, inventare;
  • Indosariaza actele contabile lunare si pregateste dosarul pentru raportarile lunare;
  • Solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor de la departamentul de vanzari si gestionar;
  • Arhivarea si pastrarea in buna ordine a tuturor documentelor;
  • Alte responsabilitati stabilite prin fisa postului.

 

Cerinte:

  • Studii in domeniul economic;
  • Experienta in domeniul contabil minim 2 ani;
  • Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala;
  • Buna cunoastere a aplicatiilor Microsoft Office (Excel – nivel avansat);
  • Persoana dinamica, responsabila si organizata;
  • Usurinta in lucrul cu cifre si cunoasterea unui program de gestiune / contabilitate in vederea adaptarii la aplicatia companiei;
  • Capacitate de analiza, sinteza si incadrare in termene;
  • Capacitate de organizare și planificare a sarcinilor și priorităților.

 

Oferta (bonusuri, beneficii)
Pachet salarial motivant, corelat cu performantele obtinute.
Posibilitatea de dezvoltare intr-un mediu de lucru dinamic si profesional in domeniul foto/video.

--------------------------------------

 

FINALIZAT Client Service Comenzi On-line 

Descriere job:
Preia telefoane/mesaje de la clienti
Preia comenzile online, pentru confimare
Ofera informatii utile solicitarilor telefonice

Cerinte candidat:
Nu necesita experienta;
Abilitati comunicare si invatare;
Abilitatea de a coordona simultan mai multe proiecte;
Persoana vesela comunicativa, cu mult entuziasm si initiativa, cu adaptabilitate crescuta la schimbari, personalitate deschisa;
Cunostinte de limba engleza solide reprezinta un avantaj.

Oferta (bonusuri, beneficii)
Pachet salarial motivant, corelat cu performantele obtinute.
Posibilitatea de dezvoltare intr-un mediu de lucru dinamic si profesional in domeniul foto/video ;
Alte beneficii care vor fi stabilite ulterior.

 

Preselectia candidatilor pentru interviu se face pe baza unui C.V., insotit de scrisoare de intentie.

Se vor selecta pentru interviu, doar candidatii care intrunesc conditiile de eligibilitate.

*Persoanele interesate, pot trimite CV-ul,  pe adresa de e-mail: office@photosetup.ro.

Ne rezervam dreptul de a solicita la interviu, doar candidatii considerati eligibili.

--------------------------------------------------------------------------------

*Poltica datelor cu caracter personal furnizate de candidati

Stimati Candidati,

Fata de adoptarea Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR), va aducem la cunostinta urmatoarele aspecte:

OPERATORUL DATELOR

Operatorul în relația cu datele dvs. cu caracter personal este Societatea Simus Trading S.R.L. cu sediul în Str. Sandulesti, nr. 11, București, Sector 6.

CATEGORII DE DATE PRELUCRATE

Datele cu caracter personal prelucrate sunt furnizate de dumneavoastra in continutul CV-ului si pot include:

-numele si prenumele

-data si locul nasterii,sex

-adresa postala

-date de contact (telefon, mail)

-studii,cursuri

-experienta profesionala

 

TEMEIURI JURIDICE

-Prelucrarea este necesara pentru a face demersuri la cererea persoanelor vizate inainte de incheierea unui contract

-Interesul nostru legitim de a evalua potrivirea candidatului cu postul disponibil

Cu excepția motivelor de mai sus, noi vom prelucra datele dvs cu caracter persoanal doar cu acordul dvs (un temei suplimentar de prelucrare).

SCOPURI PRELUCRARE DATE

-Recrutare personal

- Comunicari cu dumneavoastra pe parcursul selectiei

- Interviu si detalii privind locul de munca de care sunteti intersat

ACCES LA DATELE DUMNEAVOASTRA

Accesul la datele dumneavoastra personale este limitat numai la acei angajati carora le sunt necesare aceste informatii in scopuri profesionale, eventuale servicii externe care  prelucreaza date in numele nostru, in baza instructiunilor noastre si pentru scopurile identificate de noi, autoritatilor publice, în cazul în care avem obligația de a dezvălui datele dvs. personale pentru a respecta o obligație legală.

 

De asemenea, vom mai dezvălui datele dvs pentru a proteja drepturile, proprietațile sau siguranța Simus Trading S.R.L. a angajaților săi, a clienților sai, a furnizorilor sau a altor persoane, pentru a preveni orice activitate ilegala.

 

Cu excepția celor detaliate mai sus, noi nu vom divulga, comercializa sau împrumuta vreodata niciuna dintre datele dvs. personale vreunui terț fara a va anunța, sau, daca este cazul, fara a obține în prealabil consimțamantul dvs.

Simus Trading S.R.L. nu transfera datele dumneavoastra personale in alte state si ia toate masurile rezonabile pentru a asigura confidentialitatea informatiilor personale, in conformitate cu regulamentul UE 679/2016 (GDPR) si adopta masuri necesare in vederea protectiei datelor personale impotriva pierderii, utilizarii abuzive, accesului neautorizat, divulgarii,modificarii sau distrugerii.

 

SIMUS TRADING S.R.L. ia toate masurile rezonabile pentru a asigura confidentialitatea informatiilor personale, in conformitate cu regulamentul UE 679/2016 (GDPR) si adopta masuri necesare in vederea protectiei datelor personale impotriva pierderii, utilizarii abuzive, accesului neautorizat, divulgarii,modificarii sau distrugerii.

 

DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

Responsabil de protectia datelor desemnat: DATA PRIVACY SOLUTIONS S.R.L,

Date de contact:

E-mail: protectiadatelor@simus.ro

Telefon: 0721 070 255

 

Vom lua in considerare orice solicitari pe care le primim si va vom raspunde in termenul prevazut de lege, 30 de zile. Perioada poate fi prelungita din motive specific sau complexitatea solicitarii.

Ca si persoană vizată, puteți contacta ofițerul nostru pentru protecția datelor în orice moment și în mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact menționate mai sus la punctul 1. c) în vederea exercitării drepturilor dvs. În conformitate cu Regulamentul European de protectie a datelor (GDPR) si sub rezerva anumitor conditii legale, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra cu character personal:

• Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR). Puteti obtine un exemplar gratuit, urmand sa percepem o taxa rezonabila pentru fiecare exemplar suplimentar.

• Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR)

• Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR) in cazul in care:

- datele dvs personale nu ne mai sunt necesare în raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau sunt prelucrate în alt mod

- datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal;

• Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR)

• Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR), in cazul in care portabilitatea va fi posibila din punct de vedere ethnic si cu conditia ca prelucrarea sa se fi bazat pe consimtamantul dumneavoastra sau sa fie necesara pentru executarea unui contract.

• Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR),

• Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).

• Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR) sau de a va adresa justitiei.

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. Gheorghe Magheru nr. 28-30, București, România, tel.: 031 80 59 211 / 031 80 59 212.

Aveti obligatia de a furniza datele personale necesare si indispensabile iar refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea participarii dumneavoastra la procesul de selectie.

Datorită posibilelor modificări ale legislației, o modificare a acestei notificări privind protecția datelor poate deveni necesară. Data ultimei actualizari indica data celor mai recente modificari. Consultati aceasta pagina periodic, astfel veti fi la curent cu orice modificare.

 

PERIOADA STOCARE DATE

Limitam durata de stocare a datelor doar atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care datele personale sunt prelucrate.

In cazul in care nu ve ti fi selectat, datele de recrutare vor fi stocate pe o perioada de 3 luni

 

Cu consideratie,

Simus Trading S.R.L.

 

Ultima actualizare:22/05/2018 Continut revizuit de de DATA PRIVACY SOLUTIONS S.R.L. si publicat de SIMUS TRADING S.R.L. Continutul este protejat de drepturi de autor in temeiul legii nr. 8/1996 si orice copiere,distribuire,reproducere,republicare reprezinta contraventie. Ne rezervam dreptul de a solicita despagubiri pentru prejudiciile cauzate.

 

Up
Viziteaza magazinul Photosetup.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert
Plati online prin EuPlatesc.ro