Samyang Samyang 24mm T1.5 VDSLR ED AS IF UMC II Nikon

2.664,71 RON   1.945,00 RON
In stoc
Transport gratuit
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs:SG_002374 Ai nevoie de ajutor? 021 411 65 30
La achizitionarea acestui produs primiti 1945 de puncte de fidelitate
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Samyang T1.5 24mm ED AS IF UMC montura Nikon este un obiectiv superangular exceptional, ce ofera o versatilitate ridicata multumita luminozitatii mari, a unghiului de cuprindere generos si a greutatii mici, fapt ce-l recomanda deopotriva fotografilor amatori cat si celor profesionisti dar mai cu seama vidografilor.


In plus, obiectivul este echipat cu inel de focus si inel de diafragma cu dinti de ghidaj - pentru a se potrivi perfect cu sistemele de follow focus existente. Acestea permit controlul fin si rapid al focusului si a profunzimii de camp in timpul filmarii.

 

Samyang T1.5 24mm ED AS IF UMC este un obiectiv dedicat aparatelor foto Nikon, putand fii folosit deopotriva pe aparatele foto cu senzor format APS-C cat si pe cele Full Frame sau pe film.

 

Ideal pentru peisaje, arhitectura, fotoreportaj, etc. Luminozitatea generoasa de T1.5 va oferi cadre perfecte chiar si in lumina slaba, asigurand in acelasi timp si o excelenta separare a subiectului de fundal.


 

Montura: Nikon

Compatibil senzor: Full Frame

Unghi cuprindere (grade): 84° (in format 135 ), 61.1° ( in format APS-C )

Distanta focala (mm): 24mm (in format 135), 38.5 (in format APS-C)

Distanta minima de focus: 0.25m

Tip obiectiv: Superangular

Grup lentile: 13 elemente in 12 grupuri (2 lentile asferice)

 

Montura obiectiv: Nikon

Format Obiectiv: Full Frame

Tip obiectiv: Superangular

Categorie Obiectiv: Fix

Tip focalizare: Manual

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri 09:00 - 17:30

021 411 65 30 office@photosetup.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.