Politica de Garantie
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Astfel. produsele beneficiaza de o garantie dupa cum urmeaza:
Conditii persoane fizice:
Conditii generale garantie persoane juridice:
* Produsele consumabile pot fi incadrate in categoriile carti, reviste, solutii, cabluri, fundaluri, filme foto.
**Aparatele si obiectivele vin insotite de un certificat de garantie emis de producator, specficand conditiile de service si garantie.
Procedura pentru Service si Garantii
Documentele necesare pentru acordarea garantiei pentru produsele achizitionate:
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
• copia facturii care atesta dovada compararii, certificatul de garantie
• produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
• documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
• descrierea detaliata a defectului produsului
• datele de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.
Garantia nu acopera:
• cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
• orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
• intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
• defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
• garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
• garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului
Procedura pentru reparatia produselor in garantie:
Pentru repatiile produselor aflate in garantie, clientul trebuie sa:
• informaza Vanzatorul in scris (e-mail) despre problema aparuta
• trimite copie doveditoare de achizitie a produsului (factura)
• la nevoie, trimite fotografie detaliata cu defectiunea produsului insotita de seria produsului
• la nevoie, in cazul in care nu se poate remedia defectiunea la distanta, clientul trimite produsul la sediul Simus Trading, suportand costurile de transport ale produsului
• dupa remedierea defectiunii, Simus Trading suporta costurile de transport catre client (pe teritoriul Romaniei)
•in conditiile in care producatorul decide inlocuirea totala a prodului defect aflat in garantie, cu un altul, iar acesta nu mai este disponibil la producator (produs scos din fabricatie), fie se va inlocui cu alt produs similar din seria/categoria respectiva, fie se va inlocui cu un produs cu functionalitati diferite, de comun acord cu Cumparatorul. In cazul in care pretul produsului inlocuit depaseste valoarea produsului de inlocuit, Cumparatorul, de comun acord, va achita doar diferenta de pret rezultata dintre produsul de-nlocuit si produsul inlocuit.
Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie, clientul:
• in scris (e-mail) despre problema aparuta
• produsele care vor fi expediate catre SC Simus Trading SRL, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon) si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
• dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezinta piese de schimb, manopera si eventual constatare
• taxele de transport de la client catre SC Simus Trading SRL tur-retur sunt suportate in totalitate de catre client
SC Simus Trading SRL isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de procedura mentionate mai sus, fara o instiintare prealabila.